1507648334

Polskie marki podbijają zagraniczne rynki

Polskie sieci handlowe od lat z sukcesem prowadzą ekspansję w rejonie CEE. Wśród rodzimych marek obecnych na europejskich rynkach są m.in. Grupa LPP, CCC, Kazar, Wojas, Badura, Gino Rossi, Simple, Solar, Inglot, Pepco czy Grycan.

W 2016 roku Colliers reprezentował markę 4F na rynku Łotewskim, gdzie otwarte zostały dwa sklepy w Rydze, w centrach handlowych Origo oraz Domina.

W tym samym roku, dzięki doradztwie ekspertów Colliers marka obuwnicza Sizeer otworzyła 2 z 4 swoich sklepów na Litwie – w centrach Akropolis oraz Panorama w Wilnie. W czerwcu 2017 roku pierwszy sklep tej firmy został otwarty w łotewskim centrum handlowym Domina.

 

Polskie brandy zauważyły potencjał rynków regionalnych i prężnie rozwijają na nich swoje sieci. Jednak, aby taka decyzja zakończyła się sukcesem, musi zostać poprzedzona dogłębną analizą rynku danego kraju. Wymaga to często lokalnej wiedzy oraz ekspertyzy. Colliers International Poland wraz z licznymi europejskimi biurami oferuje usługi doradcze oraz reprezentację na tych rynkach w zakresie rozwoju sieci sklepów. Zapraszamy do kontaktu!