W związku z niską stopą bezrobocia trwa walka wśród pracodawców o pozyskanie talentów, a przyjazne biuro staje się jednym z elementów motywacyjnych. Pochodną tej tendencji jest zwiększanie i urozmaicanie przez deweloperów oferty handlowo-usługowej w biurowcach – zarówno parterowej (kawiarnie, restauracje, sklepy), jak i na poziomach wyższych (fitness kluby, kliniki medyczne). Obecnie w ok. 500 nowoczesnych biurowcach Warszawy pracuje blisko 530 tys. osób, spędzając w nich często ponad osiem godzin dziennie. Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez ekspertów Colliers International w lutym i marcu 2018 r. aż 60% biurowców istniejących na warszawskim rynku oferuje powierzchnie handlowo-usługowe – to blisko 1,2 tys. lokali o łącznej powierzchni 332 tys. m². Zapraszamy do zapoznania się z Raportem „Zakupy w biurowcu” zamieszczonym na stronie www.colliers.pl.
Zakupy w biurowcu
27-08-2018