1548943796

Coraz więcej rozrywki w centrach handlowych Poznania

Rynek centrów handlowych w Poznaniu zmienia się wraz z bieżącymi trendami. Sektor rozrywki i rekreacji jest coraz bardziej widoczny w obiektach handlowych. W odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientów centrum Avenida poszerzyło swoją ofertę m.in. o Interaktywne Muzeum Strachu (House of Panic), Escape Room, Piwnicę Grozy. Wskaźnik pustostanów w mieście zmniejszył się. Jest to spowodowane m.in. tym, że w centrum handlowym M1 wynajęta została powierzchnia zajmowana wcześniej przez Praktikera z branży DIY – wśród nowych najemców znalazła się m.in. sieć klubów fitness Just GYM. W galerii Posnania zadebiutowała na wielkopolskim rynku marka z elektroniką Xiaomi – pod szyldem Mi store (czwarty salon w Polsce). Z kolei, centrum handlowe Malta zakończyło współpracę z siecią odzieży i sprzętu sportowego – GO Sport. Zmieniają się również wnętrza poznańskich galerii, dla przykładu Poznań Plaza – udogodnienia dotyczą m.in. wygody i aranżacji strefy foodcourt, estetyki przestrzeni wspólnych, wejść z parkingu wielopoziomowego.